Ruszyła sprzedaż apartamentów w budynku przy ul. Złotej 44. Na chętnych czekają m.in. mieszkania „szyte na miarę”.
Ekskluzywne apartamenty oferowane są w dziewięciu wariantach aranżacji wnętrz.
– Klienci będą mieli do dyspozycji kameralne studia o powierzchni od 62 do 70 metrów kwadratowych oraz nowo wprowadzone do sprzedaży, deficytowe na rynku i silnie poszukiwane przez klientów średniej wielkości apartamenty o powierzchni od 90 do 120 metrów. W ofercie znajdują się również większe apartamenty o powierzchni od 140 do 240 metrów oraz „szyte na miarę” od 250 metrów kwadratowych wzwyż – mówi Rafał Szczepański, wiceprezes BBI Development S.A.
Ceny uwzględniają wszelkie koszty nabycia apartamentu: łącznie z podatkami, luksusowym wykończeniem oraz udziałem we współwłasności wszystkich powierzchni rekreacyjnych budynku.
– Średnia cena „all inclusive” za metr kwadratowy apartamentu położonego w Złotej 44, w jednym z najbardziej luksusowych budynków w Europie Środkowo Wschodniej wyniesie 28 tys. zł. Warto także podkreślić, że każdy z apartamentów jest unikalny, dlatego ich wartość została wyceniona indywidualnie – mówi Jeffrey E. Stonger, wiceprezes Amstar.
W zależności od lokalizacji, wielkości, układu i standardu wykończenia apartamentu cena za mkw. będzie wynosić od 24 do 40 tysięcy zł.
Do wyłącznej dyspozycji przyszłych mieszkańców przeznaczone będą dodatkowe usługi i udogodnienia m.in. dostęp do piętra rekreacyjnego o powierzchni 1400 metrów kwadratowych. Znajdą się tam m.in. – największy dostępny w Polsce w budynku apartamentowym 25-metrowy basen, słoneczny taras z jacuzzi i prywatna sala kinowa wyposażona w symulator do gry w golfa. Koneserzy szlachetnych trunków otrzymają piwniczkę do profesjonalnego przechowywania win mieszczącą około 10 tys. butelek wraz z pokojem do degustacji. Inwestorzy pamiętali także o najmłodszych mieszkańcach tworząc w pełni wyposażoną salę, w której pod okiem wyspecjalizowanego personelu dzieci będą mogły aktywnie i bezpiecznie spędzać czas. Nad jakością usług świadczonych rezydentom będzie na stałe czuwać wykwalifikowany concierge i obsługa.
Inwestorzy powierzyli projekt aranżacji lobby Danielowi Libeskindowi. – Złota 44 jest dokładnie taka, jaką zaprojektowałem i jaką sobie wyobrażałem. Dotyczy to zarówno kształtu budynku, wyglądu fasady jak i funkcjonalności wieżowca wewnątrz – mówi Daniel Libeskind, architekt budynku.
Z nową ofertą Złotej 44 można zapoznać się podczas nadchodzącej kampanii Golden Week. Od 20 do 25 kwietnia inwestorzy zapraszają do odwiedzenia wnętrz apartamentowca i zapoznania się z przygotowaną ofertą.
Źródło: materiały prasowe